Gyakori kérdések válaszok
Kérdés:
Kitöltöttem a hiányzó rovatot, de amikor el akartam küldeni az e-dossziét, akkor azt írta ki az aláíró-szoftver, hogy a dokumentum nem támogatott formájú, a cégbíróság nem tudja elolvasni és el fogja utasítani. Mit kell tennem, miért nem tudom elküldeni a hiánypótlást?
Válasz:
Az Ön elektronikus aláíró szoftvere nincsen befrissítve, ezért írja ki, hogy nem támogatott formátumú a kérelem. Kérem részletesen olvassa el a felhasználói kézikönyvet, illetve a kérdések és válaszok részt, hogy az általában felmerülő jogi és technikai problémát elkerülhesse.
- Szolgáltatásunk használatáról
A regisztráció során elírtam a jogi képviselő adatait, hogyan javíthatom?
A szolgáltatásuk valóban ingyenes, vagy kell-e valamilyen díjjal számolni?
- Cégeljárási jó tanácsok
A cég székhelye kizárólag egy helyrajzi számmal azonosítható, de ha beírom a rendszer hibát jelez.
A Cégbírósági végzésben hibásan elgépelték a tag nevét, hogyan küldjem be a javítási kérelmet?
A jogi képviselő törvényességi nyilatkozata mikor és milyen formában érvényes?
A szerződésmintáról át akarok térni, egyedi létesítő okiratra, milyen szempontokra figyeljek?
Az Apeh-nyilatkozatot hogyan csatoljam a bejegyzési kérelemhez?
- Megoldások technikai gondok esetén