Gyakori kérdések válaszok
Kérdés:
Ha már használok másik nyomtatványkitöltő programot, annak léte zavarja-e az Önök szolgáltatásának használatát?
Válasz:
A rendszerünk nem találkozik más nyomtatványkitöltő szoftverekkel, mivel az Ön gépére nem települ fel. A rendszerünkből lementett xml-kérelmek semmilyen viszonyban nem állnak más nyomtatványkitöltőkkel. Az xml kérelem megnyitásához egy a segítség oldalon közzétett beállítást kell megtennie.
- Szolgáltatásunk használatáról
A regisztráció során elírtam a jogi képviselő adatait, hogyan javíthatom?
A szolgáltatásuk valóban ingyenes, vagy kell-e valamilyen díjjal számolni?
- Cégeljárási jó tanácsok
A cég székhelye kizárólag egy helyrajzi számmal azonosítható, de ha beírom a rendszer hibát jelez.
A Cégbírósági végzésben hibásan elgépelték a tag nevét, hogyan küldjem be a javítási kérelmet?
A jogi képviselő törvényességi nyilatkozata mikor és milyen formában érvényes?
A szerződésmintáról át akarok térni, egyedi létesítő okiratra, milyen szempontokra figyeljek?
Az Apeh-nyilatkozatot hogyan csatoljam a bejegyzési kérelemhez?
- Megoldások technikai gondok esetén